Assalammualaikum people :')

Aku tatau asal malam ni, aku rase macam aku orang yang paling teruk dalam dunia ni. Kenape aku rase aku teruk? Sebab yepp, aku dah dengar budak ni cakap yang diorang nak berubah....

"next year aku dah taknak dowh smoke kat asrama, sumpah"
"tahun depan aku nak berubah doh, no fight, no war"
"doakan aku, aku nak berubah ah next year"

Swear aku down gila malam ni, takkan laa aku sorang je yang taknak berubah. Aku nak berubah, dan aku try. Just aku sensitif sikit ah kalau orang cakap pasal rumahmerubah ni :'D Sebab aku akan ingat balik ape yang aku dah buat sebelum ni. Heh, kalau perkataan 'teruk' tu kau rasa paling jahat. Aku lebih dari tu :| Hmm, entah. Pasal SPM? Swear I'll make sure aku dapat result paling baik. Kalau PMR tu pon aku belajar tak habis pon boleh dapat tu. Ehhhhh, ni SPM ._. Hmm, tolonglah, result SPM tu je yang boleh ubah aku :(

Next year, aku dah taknak jadi macam sebelum ni. Hmmm, next year banyak bende kene belajar, kene start awal. Hmm, tolong aku? Tolong ak ubah perangai aku? Yeee, aku tau takde sape boleh mengubah diri seseorang tu melainkan diri dia sendiri :D Hmmm, aku rasa first thing aku kene buat. Make sure aku tak skip solat. Then, step by step InsyaAllah aku boleh berubah.

Nyte :D