Assalammualaikum people :')

Hmp, study? aku bukan taknak study. tapi ape yg aku nak untuk study semuenye tak cukup :')  contoh macam buku rujukan or buku exercise or anything else. aku ni dahlaa jenis yg pemalas nak study kalau buku tak ckup. hmp.

Aku tengok budak-budak ni semua dah study. Ade yang dah nak siap HW yg cikgu bagi. hmp, seems like aku sorang je yang tak pernah berubah ni. Yeayyyy, tak pernah berubah. so aku sendiri mengaku yang aku ni teruk. Yep, takde semangat nak berubah.

So, aku decide...
holidays ni aku kerja dulu, tunggu gaji masuk then aku beli buku rujukan semua. yepp, act aku jealous tgok budak ni semua dah belajar, start buat hw. AKU? haha, sibuk lagi naik motor kehulu kehilir anta/ambik barang. takpelaa, first dugaan nak SPM kan?

Actually...
form 4 punye chapter aku tak habis lagi. yeahh, banyak lagi yang tak habis. nak salahkan sape? entah. yg penting before masuk next year aku nak habiskan chapt form 4.

next year...
aku memang dah takleh main-main. aku memang nak sangat dapat straight A's+ tu. Why? I wanna marry you, sayang :* pastu gi prep same2. fly oversea, and married :')

Usaha, Doa, Tawakal, Yakin.
Straight A's+ for my our future.
Just wait for my result -> dan saya akan meminang awak ;)
Iloveyousomuch Farahain <3