Assalammualaikum people :)

"Semua yang berlaku kat diri kita dan seluruh manusia di muka bumi ini pasti ada hikmahnya dan ianya pasti baik untuk kita :)"

Hoyeah people.. Pernah naik motor? Pernah accident naik motor? Pernah masuk hospital sebab accident naik motor? Hahaha.. Aku pernah tak? Jangan laa tanye, trauma taw xD Bukan trauma naik motor tapi trauma kalau asyik accident je~ Haih.. Minggu ni or minggu lepas.. Aku baru je accident.. Tapi takdelaa teruk mane... Yeahhh, takdelaa teruk sangat xD Hahaha.. Dan minggu ni pon ade gak accident.. Hahaha..

Sedang aku membawa motor dari kedai untuk pulang kerumah.....
Hahaha.. Aku bawak laa motor.. disebabkan nak doreh bonaa balik rumah time tu.. den bawak laa laju SIKIT.. bawak laa motor betul2 belakang kereta.. Suddenly kereta tu stop.. aku ape lagi.. terlanggar laa belakang kereta tu.. Ouchh! sekali aku bangun balik.. aku straight blah.. orang dalam kereta tu nasib baik tak keluar kereta means that die tak perasan laa aku.. hahaha! sampai kat rumah.. tgok kaki.. kulit macam terSIAT sikit.. biar jelaa.. esok pagi aku bangun.. GELEMBUNGGELEMBUNGGELEMBUNG :O hahaha.. besar woo~ aku tunjuk kat wife aku.. haha.. so biar jelaa.. nasib baik tak pedih time mandi.. then ade satu hari tu,, aku gi beli roti canai kat gerai atas.. time nak balik tu.. start motor~ sekali starter tu SODOK gelembung tu xD whoaaa!! hahaha~ balik rumah.. tunjuk kat wife aku.. time nak mandi.. Ya Allah~ sakit wooo :O sampai sekarang tak elok lagi.. hmp bukannye makin surut.. bernanah ade laa xD hahaha.. but don't worry sayang.. husband awak tough~ imissyousomuch cayang :*

Sedang aku membawa motor dari taman untuk pergi kekedai topup.....
Aku bawak laa motor.. SLOW okay! hahaha.. ade satu simpang tu.. *aku mengaku aku tak fokus kepada pemanduan* :3 hahaha.. ade sorang pakcik ni bawak kereta main redah je keluar simpan.. adoiii~ pandang depan je.. besarnyee kereta~ hahaha.. elak sikit.... dan  BOOOMM! hahaha.. salah sound effect lak.. GEDEGANG! xD hahaha.. Alhamdulillah~ merasa jugak aku nak jadi superman~ aku terCAMPAK ke atas rumput~ dengan phone tah kemana.. motor tah kemana.. tuan empunya motor pn tah kemana xD suddenly kawan aku datang.. kawan aku call member yang lain.. angkut aku bawak gi clinic~ time tu aku tak fikir sakit.. swear.. I'M WORRIED ABOUT MY WIFE :'( before gerak gi clinic aku mintak tolong kawan aku carikkan phone.. hmp.. then gi clinic.. doc cakap.. kepala aku terhentak dengan kaki aku terseliuh.. sikit je :) balik dari clinic.. ambik motor aku kat bengkel.. lepak kat kedai jap.. haih.. time tu lak battery habis.. aku terpaksa laa balik rumah.. sebab nak charge phone.. yelaaaa.. risau sangat wife aku tau!? hmp.. sayang,, sorry eh?.. abang punca kita gaduh.. hmp.. iloveyousomuch cayang :*

Sedang aku membawa motor untuk memulakan amali yang pertama.....
hmp.. flu aku teruk sangat.. meleleh xD hahaha.. cepat2 lap.. then start pulak amali-2.. haih.. mata time tu dah kabur dah.. entah.. aku cepat2 habiskan.. pastu gi tandas.. hidung dah daLah2~ check phone.. battery empty.. on balik.. text wife aku.. <empty> pandang cermin.. POP! "mane phone aku ni? Ya Allah.. Wife aku.. hmp.. battery habis pulak.. kacau.." sedar je dah ade kat hospital.. hahaha.. then, kawan aku cerita.. "aku masuk tandas tgok kau sedap2 je tidur atas lantai.. hahaha.. aku panggil abang tu.. angkat kau masuk kereta.. bawak laa kau sini" pastu keluar hospital.. abang tu boleh pulak bawak gi JPJ sebab ade ape tah.. dol betullah.. battery aku dah laa empty ni.. wife aku mesti risau.. hmp.. sayang, i won't make you waiting for me without any concrete reason.. hmp.. i'm so sorry.. muahhmuahhmuahhxx :*

begitulah kisah aku yang penuh tragis ini.. but kesakitan yang aku alami ini tidak seperit sedara seIslam kite di GAZA..

"Ya Allah.. Aku yakin dengan Qada' dan Qadar mu ini.. akan tetapi Kau lindungilah hamba2mu yang merupakan saudara seIslam ku di bumi Gaza.. Aminnnnn~" 

To My Only Lovely Wife ; 

Sayang, Zakuwan mintak maaf sangat2 sebab yea,, 3 hari straight Zakuwan hurted hati sayang.. But swear, I didn't mean to.. Hmp.. Promised me sayang, Don't ever give up on our relay :') I've promised to Allah, Myself and You, I want to marry you :'* Swear, I would change myself at all.. Turn over a new leaf.. let's pray for our relay :') Iloveyousomuch cayang, ImissyouandYsomuch, muahhmuahhmuahhxx!! :*