Farahain berdiri di tengah pekan,
Zakuwan datang membawa beca,
Assalammualaikum saya ucapkan,
Kepada disana yang sudi membaca.

Hahaha.. kalau awal2 dah merapu + twice dot.. confirm laa husband Farahain.. haha.. japjap.. aku buat intro dulu..

"Sudah menjadi kewajipan bagi diriku untuk ber-skype-ing dengan si Dia yang ku SAYANG pada setiap hari dan membuat supersavers tepat jam 12 malam."

whoaaa! okay tak intro aku? hahaha.. and yep, everyday skype-ing~ kalau sehari tak skype tak sah sebab rindu sangat2.. hmp.. okayokay.. holidays ni aku kerja.. pagi tadi aku gi lambat! sebab nak manja2 dengan wife aku jap xD hmp.. dah laa time kerja phone kene simpan dalam bilik belakang.. sampai hati abang tu buat aku macam ni.. ptuiihhh! haha.. time lunch baru laa dapat text jap.. tu pn tak puas text tau.. tsktsk.. pastu balik,, kalau ade roadblock.. kene laa lepak kedai dulu.. siot nyee polis.. petang2 pn nak buat roadblock ke :( petang balik, main futsal jap.. pastu balik rumah mandi solat.. skype! sampai......... okay secret.. hahaha.. pastu sleep~ *kroihkroih*

"Bila pagi Saya kerja dan Dia belajar. Bila malam Dia ajar dan saya belajar. Thanks sayang :'*


Bila aku tengok balik gambar ni.. dengan sepenuh hati aku mengaku bahawa aku memang gedik pakai cap dalam rumah.. buat muke comel.. hahaha xD awhhhhhh~ melting tengok wife aku.. nak kiss je rase xD muahhmuahhmuahhxx :* alololo, comel !!!

and yep, we've been through a sweet holidays. i just wanna say that i'm shoo happy with her.. though aku memang gediks xD but, my holidays still not complete cause aku tak keluar date lagi dengan dia xD as what we've planned.. maybe this 24th (our monthsarry okay.. 8 months <3) hehehe.. i wish that i could make her shoo happy there xD sorry kalau english aku berterabur.. we learn from mistakes aite? ;)

"I wanna be your favourite hello and your hardest goodbye <3*

Esok aku gi ambik ujian lesen.. and.. arghhhh!! bile aku nak dapat lesen ni.. nak gerak s2 :( hmp.. rindu sangat ni... hmp.. sayang.. goodnyte.. sleep tight.. sweetdream.. iloveyousomuch.. imissYandY.. muahhmuahhmuahh xoxo :*

Written bye ; Abang Guava <3
*kesian baby, tunggu lama sangat xD sorry~*