Assalamualaikum Readers :)

*Ni nama dia saja menggedik dekat bf hahaha aku memang cmtu, siap share mp, nampak sangat aku gedik lak this time, Zakuwan kalah kejap* Hehe Ilysm.

Harini hari Selasa, harini 20.11.12 dan esok Zakuwan ada lesen apa benda entah. Well, I've to say, saya akan bersedia dengan kegagahan untuk ambil lesen kereta je. Haha okay Zakuwan is going out kejap, kejaps kots. Hikhik pagi tadi kita gegedik dengan dia pastu dia lambat pergi kerja, maaf, kadang-kadang saya terlalu honest :* Here, tadi captured before dia keluaq kejap, lol why you leave me?!


Zakuwan memang macam gediks sikit, so uolls don't have to be worry how iolls layan dia. Agagak gedik, iolls off je handphone tu. Haha reality sucks? Not really ._. Eh dia dah balik Hahahahaha buat semak jugak husband saya seorang lagi ni :D Haha double meaning, yes. Muahh :*


Awesome kan? I found this in my SBP's group. Haha cari InteJ, takde. Kfine, it was SBPIJ. Likeeee, lol being in a boarding school isn't my dream sebelum ni. Haha caya tak? Hahaha tapi betul lah, kalau I'm not in InteJ, I won't meet him. Kalau ditakdirkan sekalipun, maybe lambat lagi and maybe kitorang dah ada partner masing-masing. Truth hurts. Haha last night otp dengan Zakuwan, pastu cerita how our story started, mcm lawak je harhar I remembered all those crazy things :* Maceh Zakuwan. Ilysm.

Ok lah, esok sambung. Zakuwan nak study, pastu dia kena sleep awal.
Bye, thanks :)


Mohamad Zakuwan......